• Forside
  • Trygg e-Handel for forbruker
    • Gode råd for sikker netthandel
    • Hvis noe går galt
    • Useriøse nettbutikker
  • Sertifiserte butikker
  • Klage
    • Levere klage
  • Kontakt
  • Trygg e-Handel for nettbutikk
    • Informasjon om sertifiseringen
    • Godkjenningskrav
    • Prisliste Trygg e-Handel
    • Virke Digitalhandel

Levere klage

Her kan du sende inn en klage på en av våre Trygg e-Handel godkjente nettbutikker.

Hva skal til for å få en klage behandlet?
  • Du skal ha foretatt et kjøp fra en av våre Trygg e-Handel godkjente nettbutikker.
  • Klagen skal vedrøre noen av de 12 krav godkjennelsen er basert på.
  • Du skal ha forsøkt å klage til nettbutikken først, uten respons eller tilfredstillende resultat
  • Du skal gi utfyllende og riktige informasjoner om kjøpet.

Slik er prosessen om vi mottar en klage på en av våre butikker.

  • Alle klager vil bli besvart personlig av en av Trygg e-Handels kontrollører.
  • Vi vil etterspørre deg mer dokumentasjon rundt klagen om vi trenger det
  • Vi markerer klagen på nettbutikkens sertifikat
  • Vi tar kontakt med nettbutikken for å verifisere klagen
  • Vi ber nettbutikken om deres respons på klagen
  • Vi følger opp kunde og nettbutikken helt til saken blir løst
  • Når saken er er løst blir klagen fjernet fra nettbutikkens sertifikat, og arkivert i våre systemer

Trinn merket med * er obligatoriske.

Fields marked with a * are required
    • Levere klage
    Wordpress CMS av Frontkom